על מחצית מיריעת הניילון, שנפרס על הרצפה כשטיח, התזנו גואש בצבעים שונים ובאופנים שונים, כגון: טיפות,עיגולים,כתמים וכדומה.
בדומה לאופן שבו מצייר האמן ג'קסון פולוק.
לאחר מכן כיסינו את הניילון במחצית האחרת וסגרנו עם סרט הדבקה כדי שהצבע לא יצא החוצה.
על הניילון הסגור הלכו הילדים יחפים, ציירו באמצעות הידיים והרגליים,
השתמשו במקלות ובמערוכים, כדי לערבב את הצבעים או להעבירם ממקום למקום
ופעלו בהשראת הצבעים והמרקם המיוחד של הניילון הגדוש בצבע ככל העולה על רוחם.
ברקע התנגנה מוזיקה אביבית ופוזר ריח בושם של פרחים להשלמת האווירה.
כך השתמשו הילדים בחוש המישוש, השמיעה והראיה.
|