תגיד לי מה שמך?
בסבב, כל ילד אומר את שמו.
הילדים חוזרים אחריו.
נציע לילדים לומר את שמם בצורות שונות: לאט, מהר, חזק, חלש, קטוע, רק להניע את השפתיים, בצחוק, בצעקה...
הילדים חוזרים אחריו באותו האופן שבו השם נאמר שם ותנועה
שמי ותנועתי
בסבב, כל ילד אומר את שמו בתוספת תנועה מעניינת.
הילדים מתבוננים בו או מחקים אותו.
מי אני ?
הילדים מטילים בחלל החדר , הגננת מקישה בקצב קבוע בתוף.כשהתיפוף פוסק הילדים עוצרים.הגננת קוראת בשמו של אחד הילדים, הילדים פונים אליו ובכול
פעם יקבלו משימה:מנופפים את היד לשלום,קדים לו קידה,אומרים נעים מאד,שיהיה לך יום נפלא...
שמי ונגינתי
הילדים יושבים במעגל. אחד הילדים אוחז כלי נגינה, מקיש עליו את שמו ומעביר את הכלי לילד שלצידו, הוא משמיע צליל תוך הגיית שמו ומעביר לחבר.נחלק לכל
הילדים כלי נגינה, בסבב, הראשון משמיע צליל ומכריז את שמו,החברים מקישים בכלי שלהם ועונים לו: נעים מאד אפרת... נעים מאד איתי...
|