נושא
|
תאריך
|
אמצעים
|
פעילות
|
מהלך
|
מטרה
|
שיתוף ההורים כמתווכים
|
שבוע אחרון בינואר
|
פלאקט+ כלי כתיבה
נספח 1
|
איסוף פרטי הסבים והסבתות
|
כל הורה בהביאו את הילד לגן או באוספו אותו ממנו, ייג ש ללוח בזמנו החופשי בהקדם האפשרי וירשום את הפרטים הנידרשים על הסבא והסבתא שאמורים לקחת חלק באירוע שנקיים בגן ב-28 לפברואר
ההורים מקבלים מראש את הסכמתם של הסבתות והסבים
|
כבר בתחילת השבוע האחרון של ינואר
אמצעי ראשוני ליצירת קשר עם הסבתות והסבים
|
מכתב מצוות הגן
לסבתות ולסבים
|
לא יאוחר מה- 5 לינואר
|
נספח 2
|
צוות הגן
|
יושבים ומנסחים לסבתות ולסבים מכתב שמזמין אותם לשתף פעולה עם המשימות שהילד מקבל בהקשר אליהם
|
הילדים ישתפו את החברים בחוויותיהם בידיעותיהם בספוריהם אודות הסבתות והסבים שלהם
|
שאלון להורים
|
לא יאוחר
מה- 5 לינואר
|
נספח 3
משלוח להורים
|
|
|
|
ראיון
|
לא יאוחר מה -10 לינואר
|
נספח 4
משלוח משימה הביתה לכל ילד
|
הילד מראיין את הסבא והסבתא
|
הפעילות אינה מותנית בפגישה של הילד עם הסבתא/סבא מיידית, אפשרי למלאה באמצעות שיחת טלפון.
כל הפרטים והמידע יירשם בדף הראיון
|
זימון מפגש לשיחה מלב אל לב בין הילד לסבתא ולסבא
|
הזמנה
|
לא יאוחר מה-13 לינואר
|
נספח 5
הזמנה לאירוע
|
הילד בוחר הזמנה בעיצוב שהוא רוצה חותם ומכניס למעטפה
|
ואנו שולחים בדואר את כל ההזמנות של הילדים באותו יום שבוע לפני האירוע
|
הילד ישלח הזמנה בצורה מכובדת ומכבדת
|
פעילות
|
אחרי טו בשבט
|
עם קבלת המשימות ממולאות
|
כל ילד משתף בקבוצה את הילדים
|
|
|
נושא
|
תאריך
|
אמצעים
|
פעילות
|
מהלך
|
מטרות
|
כייף
|
בשבוע הראשון אחרי טובשבט
|
המשימות הממולאות
|
התיחסות למשימות שמילאו הסבתות והסבים
|
אנו קוראים ביחד את מכתבי הסבים
הילדים מאמתים מאשרים
|
התרגשות וגאווה בסבתא ובסב הפרטיים
גילוי הערכה
|
כייף
|
|
|
|
כל ילד מספר מה הכי כייף לו עם סבא וסבתא שלו
|
פתיחות
שיתוף
הערכה
|
סבתא מספרת
|
מתנדבים
מועד שיתואם טלפונית עם הסבתא/סבא
המתנדבים
|
פינת הספר
|
קריאת ספור בצוותא על הכריות והשטיחים
|
בפינת הספר
סבתא מספרת לנכד ולחבריו ספור שהם בוחרים
|
קירבה וביחד
המחשת הכייף גם בגן
|
סבא משחק
|
מתנדבים
מועד שיתואם טלפונית עם הסבתא/סבא
המתנדבים
|
שולחנות משחק
|
משחק דידקטי
|
סביב שולחנות המשחק הסבא משחק עם נכדו/נכדתו ועם חברים בגן למשחק דידקטי
|
קירבה וביחד
המחשת הכייף גם בגן
|
סבתא/סבא מבשל/ת
|
מתנדבים
מועד שיתואם טלפונית עם הסבתא/סבא
המתנדבים
|
מטבח הגן
|
הכנת מטעם שאהוב על הנכד הפרטי
|
במטבח סביב השולחן
הסבא/סבתא יכינו עם הילדים את המטעם שהנכד שלהם אוהב
הנכד יספר למה הוא אוהב דווקא את זה
ומה מיוחד בו וכו
|
שיתוף
קירבה
המחשת הכייף
|
ספור
המכנסיים של סבא /
מאת עדינה בראל
|
|
במפגש
|
כל ילד ישתף בדברים מצחיקים שקורים לו עם סבא וסבתא
|
הכי מצחיק אותי כשסבא שלי ....
הכי מצחיק אותי כשסבתא שלי .....
|
שיתוף
השוואה בין סבים וסבתות שונים
|
שיר
|
שמור אלוהים על המשפחה שלי/ אריאלה סביר
|
במפגש
|
היא מבקשת בשיר מאלוהים שישמור לה על המשפחה. למה?
|
כל ילד יספר לנו למה הוא רוצה שאלוהים ישמור על המשפחה
|
|
|
תאריך
|
אמצעים
|
פעילות
|
מהלך
|
מטרה
|
המשך השיר
|
|
הספר תפילילה
|
שיחה בעקבות השיר שמור אלוהים על המשפחה שלי
|
כשאנחנו מבקשים מאלוהים משהו, איך ניקראת אותה בקשה במילה אחרת
תפילה
בתפילילה נפגשנו עם המלה 'תפילה', מי מכם רוצה גם להתפלל לאלוהים בשביל סבא וסבתא???
|
הילד יתנסה בניסוח תפילה אישית שלו לאלוהים
|
שיחה
|
|
|
שאלת מפתח:
מה הדבר הכי הכי הכי שאני יכול לעשות לשמח את סבתא וסבא ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|