האביב מסביב/
כתבה תמר בר
חומרים:
צבעים, טושים, שבועונים, דבק, מספריים, שמיניות בריסטול.
מהלך הפעילות:
נשב עם קבוצת ילדים סביב שולחן היצירה.
הגננת תבקש מהילדים לעצום עיניים ולהקשיב היטב לדקלום שהיא תדקלם.
הגננת תדקלם פעמיים:
הַבִּיטוּ יְלַדִּים סָבִיב,
בְּכֹל מַקוֹם רוֹאִים אָבִיב,
כָּל פֶּרַח חֵן יִפְרַח
וְהַזָמִיר יִפְצָח
בְּשִׁיר עַלִיז כָּל כַּךְ
כָּל פֶּרַח חֵן יִפְרַח
וְהַזָמִיר יִפְצָח
בְּשִׁיר עַלִיז כָּל כַּך
הילדים יפקחו עיניים ובסבב, כל ילד יתאר את האביב שראה בדמיונו.
נקשיב היטב לדבריי הילדים.
נבקש מהילדים ליצור את האביב שראו בדמיונם במגוון החומרים.
בתום הפעילות כל ילד יציג ויספר על עבודתו.
|